Our awesome followers

Thursday, May 26, 2011

Going Bananas going Konad

H&M's Going Bananas er so far min all time favorite summer polish! ATFSP for nu at lave mine egne forkortelser :)
Men hvad er mere sommer end sommerlak med blomster på?
Derfor denne mani. Er ikke helt tilfreds med det danske forår for tiden, så må holde sommerhumøret kørende på min egen måde, og er ganske sikker på at jeg ikke er alene med denne (meget rebelske, javist) strategi.

Konad pladen jeg har brugt et M20, fyldt med sommerfugle og blomster, den er skøn!!


Har for tiden en lille kamp med kameraet om samarbejdet med at tage acceptable billeder, indtil videre går det ikke videre godt, men mon ikke det kommer en dag.


Utroligt hvad lys kan gøre. Og en eller anden random knap på kameraet jeg ikke har styr på. Leder pt efter manualen, tror det skal være mit weekend projekt: Date med kameraet :)





Et billede af de lakker jeg har brugt.
Lakken man kan ane french manicure på er fra H&M skal forestille at være en toplak.
Dog tager den lidt over 2 timer om at tørre nogenlunde, den trækker også lakken af neglen. Det er lidt svært at forklare, men man kan se det på ringefingeren på billedet at Konaden er helt tværet ud.

Alle neglelakfanatikere elsker Seche Vite, så overvejer kraftigt at se om der er noget om snakken.

3 comments:

  1. Seche Vite for the win! Der er noget om snakken! Havde selv aldrig prøvet den og tænkte "ja ja, hvor god kan den nu være?".. Fik så en i et swap, og den er bare fantastisk :D Den kan bare godt finde på at trække neglelakken lidt væk fra neglen, men det hjælper at 'wrappe' enden af dine negle eller bruge en anden topcoat inden du lægger SV på..

    og btw så elsker jeg også Going Bananas :)

    ReplyDelete
  2. Årh hvor lyder det bare godt!
    Men må nok bede om et ordbogsopslag.. Wrappe enden af neglen?

    Going Bananas <3!

    ReplyDelete
  3. Hehe.. Jeg kan slet ikke forklare det, såeh se her: http://www.alllacqueredup.com/2010/06/manicure-trick-wrap-tips.html

    Jeg har også først lige lært om det, det er ikke noget jeg bruger så tit..

    ReplyDelete