Our awesome followers

Monday, May 9, 2011

Hello Kitty!

I går faldt valget på Hello Kitty, som er den fineste lak fra China Glaze.

Den er meget gennemsigtig, så der skulle 3 lag på for at dække helt, det så til gengæld også helt fantastisk ud i solen!

Penslen var tip top og konsistensen af lakken ligeså.
Dog temmelig nitte at den skaller så hurtigt af. Jeg tog den på i går, og min ene finger ligner jeg ved ikke hvad, overvejer om det er fordi jeg ikke har toplak over.

Forresten så er overfladen helt utrolig ru, aldrig prøvet noget lignende, det føles lidt som en gang brugt sandpapir.. ?

Lidt en skam jeg ikke kunne få et billede af holo effekten den har i sig, den er simpelthen så fin. Satser dog på at mine kameraskills forbedrer sig lige pludselig :)

Lakken er iøvrigt købt på en side fra det fjerne udland, bedre kendt som transdesign.com






Trods the buts, and the ifs er det alt i alt super skøn sommer lak, som jeg trods besvær og holdbarhed gerne bruger igen!

No comments:

Post a Comment