Our awesome followers

Thursday, May 26, 2011

Mavala

Min noget ufotogene ven her skal være min støtte i kampen for pæne negle!
Tommel- og pegefinger negl flækker konsekvent og hele tiden af i lag, noget så irriterende.

En dag amok-shoppede jeg så i Matas og fik blandt andet denne med mig hjem. Jeg syntes imidlertid ikke den virkede, så den blev pænt gemt væk.

I min søgen efter kur til flagede negle smuttede jeg forleden i Matas igen og fik her en snak med en meget passioneret negledame. Hun anbefalede sjovt nok denne, + vitamintilskud. And there it was! Mit livs første Matassnak uden efterfølgende køb. Jeg gik rent faktisk ud af butikken uden at bruge så meget som en krone. Stolt over mig selv og glad over "det gode råd der gør forskellen" og søde mennesker generelt!

Anyways, nu vil jeg simpelthen indlede kampen mod mine negle bevæbnet med Mavala og vitamintilskud (som også i forvejen stod hjemme i skabet) - Hvor meget får man i grunden lige købt uden at bruge det? Crazy!

Top stor tommelfinger til Matasdame på Købmagergade, hope this works!


2 comments:

  1. Jeg har selv købt den og synes den virker ret så godt. Jeg bruger den som basecoat, da jeg går med neglelak hver da, og kan allerede se en forbedring ;-)

    ReplyDelete
  2. Det lyder rigtig godt, synes også allerede at jeg kan mærke en forskel! :)

    ReplyDelete